2013. március 15., péntek

Vadász nokedli

Nemrég készítettem el ezt az ételt vacsorára, és szerintem nagyon finom, máskor is el fogom készíteni.
Néhány dolgot változtattam rajta, a recept Vicikótól.






Hozzávalók:
  • 350 g liszt
  • 3 tojás
  • 1 teáskanál ételízesítő
  • 2 dl víz
  • 30 g sertészsír
  • 200 g bacon
  • 100 g sajt
  • 1 vöröshagyma
  • bors



Elkészítés:
  1. Nagy fazékba vizet forralok, mikor forr, megsózom.
  2. A nokedli tésztáját kikeverem a lisztből, tojásokból és vízből. Csipet sóval ízesítem.
  3. A forrásban lévő vízbe szaggatom, majd mikor puhák, szűrővel kiveszem őket.
  4. Amíg a nokedli készül, az apróra vágott hagymát üvegesre dinsztelem, hozzáadom az összevágott bacon-t, és megsütöm. Ne legyen túl száraz, de puha, zsíros részeket se tartalmazzon.
  5. A nokedlihez keverem a bacon-ös hagymát, de nem öntöm hozzá az összes zsírt, ami kisült a bacon-ből.
  6. Hozzáadom az apró kockákra vágott sajtot, az ételízesítőt, és pici borssal és metélőhagymával ízesítem.
  7. Jó alaposan elkeverem, tejföllel tálalom.


Jó étvágyat!